Перейти до основного вмісту

Fitbit, Xiaomi та Apple - продають найбільше смарт-годинник та фітнес-браслети

У звіті консалтингової компанії IDC про реалізацію електроніки, що носиться за перший квартал 2016 року, лідером продажів став виробник Fitbit.

Хто лідер на ринку гаджетів, що носяться?

  • Результат Fitbit. становив 4,8 млн фітнес-браслетів, що на 25,4% перевищує показник 2015 року.
  • На другу позицію вийшла Xiaomi , реалізувавши з 3,7 мільйона бюджетних браслетів Mi Band, забезпечивши 11,8% зростання продажів.
  • Третє місце у Apple , яка реалізувала 1,5 млн смарт-годин.

Кому ще вдалося укосити шматок ринку?

Відмінні результати у компаній Garmin, Samsung та BBK, що торгують годинником та фітнес-браслетами. Частка інших виробників становить 37,2% ринку або 7,3 млн девайсів. Це компанії Motorola , LG , Huawei та інші виробники смарт-годин на платформі Android Wear. Зростання продажів загального ринку електронних пристроїв, що носилися, склало 87,9%.

За результатами статистичних досліджень IDC, найбільшим інтересом споживачів користуються бюджетні браслети для фітнесу і дорогий розумний годинник від Apple . На жаль, не одному пристрої на базі Android Wear не вдається здобути популярність і вивести в лідери свою компанію.