Перейти до основного вмісту

Opo випереджає Huawei у Китаї за підсумками продажів за 3 квартал

За підсумками продаж смартфонів на ринку Китаю в III кварталі, якими займалася аналітична компанія Counterpoint, визначився новий лідер ринку. Huawei опустилася на друге місце.

На жаль, фахівці Counterpoint не оперують точними цифрами продажів, а одразу показують сегменти ринку у відсотках. Отже, Oppo зараз належить 18,9% ринку. Хуавей займає трохи менше – 18,6%. Цікаво, що з таким самим результатом – 18,6%, на 3 місце вийшла компанія Віво . За нею виявилася Ксіомі , що має частку в 13,8%. Американська компанія Apple з часткою ринку - 10%, стала замикаючою в п'ятірці лідерів.

Оскільки аналітики нічого не повідомляють про методику підрахунку, достовірність цих даних викликає деякі сумніви. Проте цей звіт багато в чому перегукується з результатами аналізу ринку від Canalys. За його даними: частка Huawei – 19%, Oppo – 18% та Vivo – 17%.