Перейти до основного вмісту

Що відчуває людина, коли купує новий смартфон - версія Samsung

Компанія Samsung запустила рекламний ролик на підтримку флагманських смартфонів Galaxy S6 та S6 Edge . З початку продажу реалізовано вже десятки мільйонів апаратів. Для стимуляції зростання продажів маркетологи застосували нетривіальний хід.

Які ми відчуваємо емоції після покупки?

Відео з промовистою назвою "That New Phone Feeling" нагадує покупцям про приємні відчуття при покупці нового гаджета. Вражаюче зняті моменти розпакування заводської плівки, перша проба швидкодії, роботи інтерфейсу, камери та інших функцій. Головну ставку Samsung робить на відчуття користувачів, отримані від нових матеріалів корпусу: металу та скла, що використовуються в нових апаратах.

Дивимося відео: