Скільки витрачають грошей Apple та Samsung на рекламу у 2013 році
Сьогодні iOK розповість про цікаву статистику на 2013 рік, яка пов'язана з наймогутнішими брендами та їхніми грошима. Сьогодні ми подивимося скільки витрачає Apple на рекламу своїх продуктів і дізнаємося цифру на рахунок компанії Samsung.
Скільки компанії вкладають у 2013 році
Одні кажуть, першокласні продукти Apple не варто рекламувати. Продукція просуває сама себе. Одні в шоці від реклами корейської компанії Samsung. Але цифри не брешуть. Дивіться на графік, який вище і дивіться на цифри.
Найбільше інвестують у рекламу:
- 1 місце: Samsung
- 2 місце: Coca Cola
- 3 місце: Microsoft
- 4 місце: Dell
- 5 Місце: HP
- 6 місце: Apple
Цифри дивують. Проте Apple на останньому місці, тобто найменше вкладає в рекламу. Але продукція її найдорожча. І найбажаніша. Мабуть одиничний випадок у маркетингу, коли продукт справді продає сам себе.