Перейти до основного вмісту

Sturbucks готувала чохли для iPhone з нагодою розплачуватися за кавою

Міжнародна мережа кав'ярень, американського бренду Starbucks, випустила фірмовий чохол на iPhone . За допомогою аксесуару кожен бажаючий випити кави може розплачуватися за своє замовлення одним дотиком. Зараз чохол продається лише у Японії. Технологія схожа на Apple Pay.

У виробництві аксесуарів Starbucks взяв участь знаменита японська марка одягу для чоловіків Uniform Experiment. Ексклюзивний кейс для смартфона оснащений програмою, що дозволяє зробити замовлення та оплатити його у спеціальному терміналі Starbucks.

Крута новинка розроблена у вигляді чохла для iPhone 6 і зараз продається лише у двох японських магазинах. Найближчим часом брендові кейси Starbucks надійдуть до магазинів інших країн.

Спочатку, у 2011 році, компанія Starbucks, випустила пластикові картки, для того, щоб їхні відвідувачі змогли розплатитися за замовлення терміналу.