Співпраця з сервісними центрами з аксесуарів для смартфонів та планшетів Apple, Samsung, HTC, Sony, Lenovo
Основний дохід сервісних центрів із ремонту техніки, надання послуг споживачам. Але варто і запропонувати щось купити клієнту. Чохол для захисту корпусу пристрою, прозору плівку на екран, щоб він знову не обзавівся тріщинами. Відповідно за допомогою аксесуарів можна збільшити статтю доходів до 50%.
Оскільки для сервісних центрів торгівля чохлами, не є пріоритетним видом діяльності, не має сенсу вкладати тисячі доларів в аксесуари. Товар може піти, та й термін окупності не один рік.
Варіант співпраці:
- Наші чохли для смартфонів та планшетів знаходяться у Вас в офісі, у крисів вітрині.
- Ви пропонуєте захисні аксесуари плюс вітрина сама продає те, що в ній лежить
- Підбиваємо підсумки продажів щотижня.