Перейти до основного вмісту

iPhone mini - близька реальність чи вигадка?

Аналітики Strategy Analytics опублікували прогноз щодо появи версії iPhone mini. Така політика Apple має на меті збільшення конкурентоспроможності зі смартфонами на Android. На думку експертів, продажі Android смартфонів збільшаться на 35% до кінця 2013 року.

Apple переживає частку на ринку дешевих смартфонів?

На світовому мобільному ринку частки компаній розподіляться так: Android - 33%, а Apple - 21%, всіх продажів. Експерти Strategy Analytics вважають, що купертинівцям доведеться знизити ціни на свої продукти, для залучення інтересу покупців, тобто збільшення продажів в даному сегменті.

Експерти прогнозують максимальні продажі iPhone у 2013 році. Проте, в 2014 році Apple необхідно розробити інші стимули для завоювання ринку збуту. Ось тоді вихід дешевого iPhone mini буде як ніколи до речі. Безперечно, яблучні гаджети знаходяться в дорогому преміум-сегменті, доступному невеликій групі покупців. Для виходу на масового споживача компанії доведеться розробити нову цінову політику. Можливо, тоді вдасться залучити на свій бік покупців Samsung, LG, HTC, здатних витратити не більше 200 доларів на апарат Android.

Бюджетний iPhone? Чи побачимо?

Новий бюджетний iPhone mini знайде свого споживача і не створить загрози для iPhone, оскільки вони потраплять у різні цільові аудиторії. Прогноз Strategy Analytics про вихід демократичного iPhone mini говорить про те, що Apple вдасться завоювати лідерство на ринку Росії, Індії та Китаю. Покупці цих країн віддають перевагу недорогим мобільним пристроям, але також здатні оцінити якість продуктів Apple.

А як же репутація?