Перейти до основного вмісту

iPhone та Apple Watch - вибір молодого покоління та їх символ статусу

Фахівці Piper Jaffray провели статистичний опитування американської молоді, присвячений девайсів Apple . Опитування показало, що інтерес підлітків до брендових яблучних пристроїв з кожним роком зростає.

А смартфони iPhone 6s та iPhone 6s Plus і взагалі стали культовими девайсами у школярів. На думку експертів, Apple успішно веде політику залучення інтересу юних покупців.

Є вже деякі результати опитувань

  • Згідно зі статистичними даними, 69% учасників опитування є користувачами iPhone. За рік цей показник збільшився на 3%.
  • Планують купити чи оновити iPhone за півроку, 74% респондентів.
  • 50% опитаних володіють планшетами, у тому числі 48% становлять iPad.
  • Кількість молодих користувачів iPad mini зросла з 13 до 16%.
  • Частка Android-пристроїв становить 18%.
  • Смартгодини використовують 12% опитаної молоді. З цього числа Apple Watch віддав перевагу 71%.

Учасниками опитування стали 6500 школярів із різних сімей. Рівень заробітку 2700 сімей респондентів становить 107 000 доларів, заробіток решти – 52 000 доларів.

Аналітики припускають і подальше зростання популярності Apple-пристроїв серед молоді.