Перейти до основного вмісту

Продажі Apple падають у Китаї, а Huawei та OPPO утримують лідерство

Виробники мобільних пристроїв вважають китайський ринок найперспективнішим для реалізації своїх продуктів. Однак зараз чітко позначилася тенденція зниження продажів iPhone .

У чому ж справа?

Apple поступово втрачає свої позиції на ринку Китаю. Фахівці аналітичної компанії Counterpoint Research склали картину ринку, де Apple вийшла лише на п'яте місце, пропустивши вперед місцевих виробників. Лідером у рейтингу популярних смартфонів виявилася компанія Huawei .

Частка Apple на ринку Піднебесної впала на 1,2% (у порівнянні з минулим роком) і становить 10,8%, проти 17,3% – у Huawei. Добре йдуть справи у OPPO , частка якої збільшилася вдвічі, склавши 11%. Випередили купертинівців "китайці" Vivo та Xiaomi . За підрахунками Counterpoint, продажі "китайської четвірки" становлять 53% від загальної кількості реалізованих смартфонів у Піднебесній.

Зазначимо, що Apple протягом багатьох років вела переговори про контракт із мобільним оператором China Mobile, клієнтська база якого – 700 мільйонів користувачів. Весняний вихід iPhone SE не приніс очікуваного прибутку американському виробнику. Можливо, осінній реліз iPhone 7 поверне Apple колишні позиції.