Перейти до основного вмісту

Справи у Meizu у Китаї складаються досить погано

З Китаю продовжують надходити новини про кризу компанії Meizu , що розвивається, про безперервну хвилю звільнень співробітників і скорочення магазинів по всій країні.

За даними журналістів, звільнення, головним чином, торкнулися відділу маркетингу, кількість співробітників якого, у 2019 році, скоротилася більш ніж на 30% і становить зараз близько 1000 осіб. Компанію також залишив провідний інженер бренду Хун Ханьшен (Hong Hansheng).

Знижується і кількість роздрібних магазинів Meizu, яка раніше була гідним суперником Huawei. На сьогоднішній момент у виробника залишилося лише 5-6 магазинів, в одній із провінцій, із 2700 офлайн-магазинів, зареєстрованих у 2016 році.

У липні компанію залишив її співзасновник та віце-президент, Лі Нан. Meizu не витримала конкуренції із великими китайськими компаніями за кількістю продажів. Лі вірить, що Meizu впорається з нинішніми проблемами та її справи ще покращуватимуться.

Компанія Meizu починала з виробництва MP3-плеєрів, а потім 2008 року зайнялася виробництвом телефонів. Незважаючи на широкий асортимент, більшу частину доходів компанії становлять продажі від смартфонів. 2018 року Meizu відзначила 15-річчя.