Перейти до основного вмісту

Xiaomi стає популярнішою Samsung у Китаї

Минулий 2014 став випробуванням для Samsung . Несподівано здивував китайський ринок, який раніше охоче поглинав смартфони Samsung у необмежених кількостях. Зараз, коли першість перехопили мобільні гаджети Xiaomi та Apple, продажі південнокорейського виробника суттєво знизилися.

Цифри, представлені CCID Consulting, демонструють зниження частки Samsung на китайському ринку на 31,5%. Ще в січні сегмент пристроїв Samsung становив 20%, а в жовтні - всього 13,7%. У штучному вираженні обсяг продажів скоротився на 50 млн пристроїв. Південнокорейський виробник, як і раніше, лідирує на азіатському ринку. Однак, якщо динаміка не зміниться у бік позитиву, 2015 принесе Samsung нові збитки.