Перейти до основного вмісту

Xiaomi та Huawei Honor – лідери продажів у Китаї, а Meizu вже біля Apple

Кожен виробник мобільних пристроїв, намагається просунути свої продукти на пріоритетному для прибутку китайському ринку. Компанія Apple , наприклад, довго налагоджувала стосунки з онлайн-магазином China Mobile, який охоплює аудиторію 700 млн людей.

Проте, жителі Піднебесної, не виявляють особливого інтересу до американських та корейських девайсів, віддаючи перевагу вітчизняним пристроям.

Аналітичне агентство Sino підбило підсумки продажу великих мобільних марок, у квітні.

Лідерство у Китаї у Xiaomi

  • У лідери вийшла компанія Xiaomi , продажі якої склали 26% ринку.
  • На другому місці Honor – суббренд китайського Huawei , з часткою – 15,7%.
  • Останній у трійці переможців – LeTV (або LeEco ) з результатом – 10,5%.
  • Apple зайняла лише четверту позицію та частку - 8,2%.

З невеликим відставанням від яблучного гіганта розташувалося кілька китайських брендів.

  • Частка Huawei склала 8,2%, - всього на 0,2% менше, ніж у Apple.
  • Відмінний результат у Meizu – з 7%, що вдвічі більше ніж у Samsung .

У квітні відбулися новини, майже всіх представлених марок. Квітневий вихід iPhone SE забезпечив прибуток Apple. Проте реалізація китайфонів залишається стабільно високою.