Перейти до основного вмісту

2018 був не дуже вдалим для смартфонів всіх брендів

Міжнародна консалтингова компанія IDC представила звіт за 2018 рік, який показує падіння загальносвітового продажу смартфонів на 4,1%. Цей показник виявився найгіршим за всю історію ринку. Падіння постачання спостерігається вже п'ять кварталів поспіль, і фахівці не прогнозують покращення.

Позитивні показники демонструють лише чотири світові ринки - Індія, Індонезія, Корея та В'єтнам, на інших, продажі йдуть на спад. На думку віце-президента мобільного підрозділу IDC Райана Рейта, ринок смартфонів поринув у хаос і паніку, і не лише через падіння попиту.

Лідирують на ринку смартфони компанія Samsung , Apple , Huawei , OPPO , Xiaomi . Причому китайські бренди успішно замінюють корейські та американські компанії. Найбільших успіхів досягла Huawei. Фахівці прогнозують, що у 2019 році вона обжене за обсягами продажів двох китайських суперників. Потенціал OPPO та Xiaomi істотно нижчий.

Частка п'яти найбільших виробників за рік зросла з 63 до 69%, решта незначної частини ринку дісталася іншим вендорам. На ключового китайського ринку, в кількісному вираженні, припадає до 30% покупок. Компанії Huawei, OPPO, Vivo та Xiaomi показали 78% продажів. За 2018 споживчий попит на смартфони в Китаї знизився на 10%.

Фахівці IDC назвали кілька причин стагнації ринку смартфонів:

  • Збільшення циклу роботи пристроїв
  • Наповнення великих ринків
  • Збільшені ціни
  • Падіння купівельної спроможності, спричинене економічною нестабільністю.