Перейти до основного вмісту

Чи впливає iPad Mini на продаж більшого iPad?

Напередодні виходу iPad mini на ринок блогерам та експертів висловлювалося багато припущень про те, як позначиться випуск мініатюрного планшета на продажу стандартних iPad. Основною була думка про те, що міні-планшет не стане конкурентом своєму великому братові.

Яка ж ситуація насправді?

Інформаційне джерело Computerworld повідомляє, що споживача приваблює демократичніша ціна iPad mini. Тому новий гаджет придбали багато хто, хто ще не мав планшета. Багато власників повнорозмірного планшета готові придбати компактний гаджет для розширення мобільності.

Досліджуючи ринок уживаних планшетів Computerworld демонструє такі результати. З виходом міні-планшета попит на 10-дюймові iPad зменшився на 45%, але не припинився, як це зазвичай спостерігається з виходом нових гаджетів.

Очевидним є висновок аналітиків про те, що бажання придбати iPad mini не виключає використання стандартного планшета. Навіть такий сюрприз, як вихід нового iPad 4, не викликав зростання продажів iPad 3, можливо тому, що їх розділяє зовсім невеликий відрізок часу.

Дослідники ABI Research розповіли, що планшети Apple продовжують утримувати лідируючі позиції на ринку, але поступово падає. За підсумками 2012 року, реалізація iPad становить 55% від загальної кількості. Порівняно з попередніми роками – це найменший результат.

Численні виробники Android "таблеток" поступово наступають на ринок, але кожен покупець робить свій вибір.

І пам'ятайте, що просто необхідно, яблучному планшету iPad купити якісний чохол . iOK допоможе Вам у цьому.