Перейти до основного вмісту

Продукти компанії Xiaomi стануть дорожчими

Найбільший китайський виробник Xiaomi змінює тактику своєї роботи. Ген. директор компанії заявив, що стрімке зростання бренду перейшло у фазу "перехідного періоду".

Нова стратегія компанії Xiaomi

За період до 2016 року компанія реалізувала 70 млн девайсів. Такого чудового результату Xiaomi вдалося досягти, не дивлячись на загальну тенденцію спаду продажів смартфонів і нестабільні показники прибутку, який то був мінімальним, то зовсім був відсутній.

У 2016 році Xiaomi залишила свої позиції на ринку Китаю і поступилася місцем брендам - Oppo , Vivo і Huawei . Результати продажів за рік, виробник навіть не оприлюднив.

Керівник компанії, Лей Юнг оголосив своїм співробітникам про початок періоду покращення виробництва та розробку прогресивної стратегії, яка виведе компанію на якісно новий рівень. Крім того, менеджер підкреслив стрімке зростання та великі досягнення компанії, за час її існування, продемонструвавши підсумки Xiaomi у цифровому вираженні.

  1. На індійському ринку Xiaomi досягла прибутку в один мільярд доларів.
  2. Xiaomi створила екосистему, що включає 50 млн пристроїв, підключених до сервісів Xiaomi. Вона складається з телевізорів, смартфонів, планшетів, фітнес-трекерів та інших фірмових девайсів. Прибуток від цих пристроїв склав 2,2 млрд. доларів. Xiaomi зареєструвала, у різних країнах, 3612 патентів.
  3. Дохід Xiaomi від "Інтернет-послуг" у 2016 році зріс у два рази і склав понад 1 млрд доларів.

Ймовірно виробник переключиться з випуску нескінченного числа смартфонів на виробництво девайсів, які можна порівняти з пристроями інших марок, як за якістю так і за ціною.