Перейти до основного вмісту

Що робити, якщо iTunes не розпізнає iPhone/iPad/iPod

Бувають ситуації, коли ваш мобільний яблучний пристрій через незрозумілі причини не розпізнається програмним забезпеченням iTunes. Хоч це і рідко буває, але все ж таки Вам слід знати про деякі хитрощі, які здатні виправити ці глюки.

Хитрощі

Насамперед спробуйте просто перезапустити iTunes і знову підключити пристрій. Якщо не допомогло, тоді спробуйте перезапустити ще раз iTunes та підключити iPhone / iPad /iPod до іншого USB-порту. Якщо це не змогло налагодити розпізнавання вашого яблучного улюбленця, тоді перезавантажте свій комп'ютер. Також, як варіант, може підійти перезавантаження мобільного пристрою. Спробуйте також змінити дата-кабель , може проблема саме у ньому. Але якщо і це все не допомогло, тоді бажано повністю видаліть встановлене програмне забезпечення iTunes і встановіть найновішу його версію, попередньо завантаживши її з офіційного джерела в інтернеті.

Визначення несправності

Для точного визначення несправності підключіть свій яблучний пристрій до іншого комп'ютера. Якщо сам комп'ютер його визначає, причина в ПЗ встановленому на вашому комп'ютері. Якщо пристрій не визначається, тоді причина у вашому смартфоні/планшеті/плеєрі, яка може виникнути внаслідок механічної поломки. У такому разі рекомендується пристрій віднести до сервісного центру для діагностики та остаточного прийняття рішення.